حصريا هنا :: ممكن تشحن لنفسك فى أى لعبة اونلاين مجاناً . . ادخل لا تستغرب... (1 Viewer)

بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا الكل هيستغرب من العنوان
بص انا مش هتكلم كتير الشرح بيتكلم لوحده
انتا من الاخر ممكن تشحن لنفسك فى أى لعبة اونلاين مجاناً
هتقولى أززززززززززاى
خليك معايا بقي وركز ونفذ خطوه خطوه ماشي
بص الموقع دا فكرتو ايه انك لا هتعرض اعلانات ولا يحزنون انتا هتسجل عادي خالص
هيديك شويه لينكات مواقع تقول رايك فيهم يعني الموقع دا جميل جدا - الموقع دا كذا
بتقول رايك يعني من الاخر وبتاخد فلوس علي كدا
وعلشان تتاكد ان الموقع بيدفع الفلوس راحو عاملين حركه حلوه انك ممكن تحول رصيدك علي الباي بول عادي وتروح بقي تشتري اللي انتا عاوزوا ...
نيجي للشرح بقي
ادخل الموقع
(ياريت الكل يسجل من خلالى عشان احصل على دولارات زيادة وطبعاً انا هسجل من خلال اللينك بتاعك انا كمان تابع الشرح وانت تفهم)
تابع الصور بقي
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 1024x768.

.
.
.
.
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 783x891.

.
.
.
.
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 780x1583.

.
.
.
.
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 768x422.

.
.
.
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 770x792.

.
.
تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 769x414.

.

تم تصغير هذه الصورة تلقائياً. اضغط هنا لمشاهدتها بالحجم الطبيعي. المقاس الاصلي للصورة هو 773x1532.

كدا كلو تمام وانتا لما تخلص الاعلانات هتلاقي رصيدك 27 دولار بالتمام والكمال
نيجي بقي للاهم تحزيل الموني ( الفلوس يعني )
الموقع دا برضو مش اهبل لأ عندهم شرط ان لازم رصيدك يكون 75 دولار علي الاقل
يادي النيله طيب ايه العمل هستني لما يجيبولي اعلانات تاني
لأ يامعلم ( الموقع بيقولك لو دعيت واحد عن طريقك هنديك 1.25 دولار يعني انتا محتاج تجيب بالظبط 39 واحد )
سهله اوي
اولاً : ممكن تضع اللينك بتاعك واحنا نسجل من خلالك وكدة نكون كلنا استفادنا ودى فكرة حلوة اوى بجد ياريت تفكروا فيها . .
ثانياً : قول للصحابك و حبابيك واللي انتا ضايفهم علي المسنجر هما بس يسجلو يعني مش لازم يطغطو ولا حاجه يعني محلوله نيجي لتحويل بقي الفلوس

و لتحويل الفلوس نضغط على Redeem money ونقوم بتحويلها لموقع ****** وحسابك على باى بال لازم يكون بيزنس ولازم كمان يكون بأميل Gmailأضغط هنا وسجل . .
وتحياتى للجميع وياريت تسجلوا من خلال الرابط بتاعى . .
.
والى يخلص كل هذه الخطوات يضع الرابط بتاعه هنا وانا اول واحد هسجل من خلاله​

housse

mon amie sayé j'ai fait 75 dollars et le compte apypal et ca fait 5jours jusqu'a aujourd'hui et l'argent n'est pas encore arrivé .et que doij faire c'est ton idéé. dis moi

أعلى